חיפוש

תיקון יציאת HDMI של PlayStation 5

שירות תיקון יציאת HDMI ל-PlayStation 5 - פתרון מהיר ומקצועי לבעיות תצוגה וקול. תן לטכנאים המוסמכים שלנו לאבחן את המכשיר שלך בחינם באחד מהמיקומים שלנו עוד היום! ניתן לבצע את רוב התיקונים תוך פחות מ-30 דקות בזמן שאתם ממתינים.
מק"ט: ps5-18
₪499.00
i h
Ship to
*
*
Shipping Method
סוג משלוח
עלויות משלוח
Price
No shipping options

תיקון יציאת HDMI של PlayStation 5 הוא חיוני לשמירה על חוויית משחק איכותית. בעיות ביציאת HDMI יכולות לגרום לאובדן איכות התמונה, חוויות צפייה מופרעות ובעיות בשמע. שירות התיקון שלנו כולל אבחון מדויק של הבעיה, תיקון או החלפת היציאה הפגומה, ובדיקה מקיפה לוודא שהקונסולה מציגה תמונה וקול באיכות הגבוהה ביותר. התיקון מבטיח שתוכלו ליהנות מהמשחקים האהובים עליכם בתמונה ברורה ושמע מעולה.

אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים! צוות topefix מאומן באופן אישי בתיקון טלפונים סלולריים, טאבלטים ומחשבים ניידים, והם תמיד בוחרים וקונים את הכלים הטובים ביותר הקיימים בשוק או באינטרנט.

כיצד לתקן יציאת HDMI של פלייסטיישן 5, הקונסולה החדשה ביותר של פלייסטיישן מתהדרת בתכונות כמו כונני המצב המוצק החדשים שלהם, שיפורים בעיבוד ואפילו טענה כנראה לא מציאותית של "פלט 8k".

הדור החדש של קונסולות סוני הגיע גם עם הגדלת גודל מסיבית ושינוי כיוון. בניגוד ל-PS4, הדור החמישי עומד זקוף. בשל הנטייה של ה-PS5 החדש ליפול בקלות, חברות תיקון קונסולות משחקים ראו זינוק בבקשות לשירותים. השירות הנפוץ ביותר הוא החלפת יציאת HDMI. יציאת ה-HDMI עשויה מפלסטיק ונוטה מאוד להישבר אם הקונסולה נופלת או כבל ה-HDMI נחטף החוצה. גלול לתחתית הפוסט הזה כדי לצפות בסרטון שמסקר כיצד לתקן את יציאת ה-HDMI של PS5!

כיצד לתקן יציאת HDMI של PlayStation 5 ויציאת HDMI ב-PS4 הייתה ידועה כרכיב חלש נפוץ בקונסולת המשחקים. עד כה, צוות תיקון הקונסולות שלנו ראה את אותם מחווני חולשה מהפלייסטיישן 5! ברגע שיציאת ה-HD פגומה לא ניתן להשתמש במסוף כלל, עד להחלפה או תיקון של יציאת ה-HDMI. במאמר זה, אדון כיצד לדעת אם ה-PlayStation 5 שלך זקוק להחלפת יציאת HDMI וכיצד תוכל להחליף אותו או לנסות את התיקון בעצמך!

להלן השאלות הנפוצות ביותר שלנו ליציאת HDMI של PlayStation 5:

Table of Contents

  • תוכן העניינים
    למה משמשת יציאת HDMI?
    האם אתה יכול להשתמש ב-PS5 עם יציאת HDMI גרועה?
    איך אתה יכול לדעת אם יציאת ה-HDMI של PS5 גרועה?
    כיצד לפתור בעיות ב-PS5 שלך ללא תצוגה?
    מה גורם ליציאת ה-HDMI של ה-PS5 להישבר?
    האם אתה יכול לתקן את יציאת ה-HDMI של PS5 בעצמך?
    האם כדאי לתקן?
    במה אנו משתמשים כדי לתקן אלפי יציאות HDMI?
    איך מונעים נזק ליציאת HDMI?
    כיצד לתקן יציאת HDMI של PlayStation 5
    על XiRepair
    התחל תיקון
 

למה משמשת יציאת HDMI?
יציאת ה-HDMI ב-PS5 מעבירה אותות דיגיטליים לא דחוסים כגון אודיו ווידאו מה-PlayStation 5 לתצוגה של המשתמש, לרוב לטלוויזיה. ללא יציאת ה-HDMI לא תהיה לך את היכולת לראות את מערכת ההפעלה של פלייסטיישן.

האם אתה יכול להשתמש ב-PS5 עם יציאת HDMI גרועה?
כיצד לתקן יציאת HDMI של PlayStation 5, לא. למרבה הצער, לא ניתן להשתמש ב-PS5 שלך ללא יציאת HDMI או פלט תצוגה מתפקד. חלק ממערכות המחשב תומכות ב-USB ל-HDMI אך ה-PlayStation 5 לא. זה יהיה נחמד אם סוני תיתן ללקוח פלט תצוגה משני כמו יציאת התצוגה הידועה.

How-to-Repair-a-PlayStation-5-HDMI-Port.jpg
איך אתה יכול לדעת אם יציאת ה-HDMI של PS5 גרועה?
אם ה-PS5 שלך נדלק ואור לבן בוהק מופיע על המסך, אבל אין תמונה. זה היה ידוע בתור האור הלבן של המוות ב-PS4.
פינים שבורים, כפופים או חסרים בתוך יציאת ה-HDMI עצמה.
יציאת HDMI חסרה או עקומה.
אין תצוגה - הטלוויזיה אומרת "אין אות" או "לא זוהתה תצוגה".
אות תצוגה אבל הוא מפוקסל או מעוות.
"זכור, יציאות HDMI מתקלקלות הן נפוצות ביותר! רוב הסיכויים שאם אתה קורא את המאמר הזה, כנראה שיש לך יציאת HDMI גרועה."

כיצד לתקן יציאת HDMI של PlayStation 5, הדרך הקלה ביותר לבדוק את יציאת ה-HDMI של PlayStation 5 שלך היא לחבר את הקונסולה לטלוויזיה או צג ידוע (כלומר זה עובד עם מכשירים אחרים המשתמשים ביציאות HDMI) תוך שימוש בכבל HDMI טוב ידוע. . אם הקונסולה נדלקת, אבל יש מסך שחור, הודעת "אין אות" או מראה מסך מעוות, רוב הסיכויים שיש לך יציאת HDMI גרועה או במקרים נדירים יותר IC שליטה גרוע של משדר HDMI.

0.0 0
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*