חיפוש

תיקון פלייסטשיין 5

שירות תיקון כללי לסוני פלייסטיישן 5 - מספק פתרונות מקצועיים לכל בעיות הקונסולה שלכם.

תיקון פלייסטיישן 5 חיוני לשמירה על פעילות חלקה ואמינה של הקונסולה. בין אם מדובר בבעיות חומרה, תוכנה, חיבוריות או בעיות בשלטים, שירות התיקון שלנו מציע אבחון מקיף ותיקון מדויק. אנו משתמשים בחלקים איכותיים ומקצועיות רבה להבטחת חזרה מהירה לפעילות. שירות זה מיועד לכל מי שרוצה להבטיח שהפלייסטיישן 5 שלו ימשיך להציע את החוויית הטובה ביותר.

מיין לפי
הצג בעמוד
תמונה של תיקון יציאת רשת לסוני פלייסטיישן 5

תיקון יציאת רשת לסוני פלייסטיישן 5

שירות תיקון יציאת רשת לסוני פלייסטיישן 5 - הבטחת חיבוריות אמינה ומהירה למשחקים מקוונים והורדות. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪550.00
תמונה של תיקון כונן דיסקים לסוני פלייסטיישן 5

תיקון כונן דיסקים לסוני פלייסטיישן 5

שירות תיקון כונן דיסקים לסוני פלייסטיישן 5 - שחזרו את יכולת הקריאה וההרצה של כונן הדיסקים שלכם. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪450.00
תמונה של תיקון מערכת הפעלה לסוני פלייסטיישן 5

תיקון מערכת הפעלה לסוני פלייסטיישן 5

שירות תיקון מערכת הפעלה לסוני פלייסטיישן 5 - הבטחת פעילות חלקה ומהירה לקונסולת המשחק שלכם. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪150.00
תמונה של תיקון פליטת דיסקים לסוני פלייסטיישן 5

תיקון פליטת דיסקים לסוני פלייסטיישן 5

שירות תיקון פליטת דיסקים לסוני פלייסטיישן 5 - מבטיח פעילות חלקה ואמינה של כונן הדיסקים שלכם. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪250.00
תמונה של תיקון שלטים לסוני פלייסטיישן 5

תיקון שלטים לסוני פלייסטיישן 5

שירות תיקון שלטים לסוני פלייסטיישן 5 - מבטיח שליטה מדויקת וחוויית משחק חלקה ללא תקלות. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪100.00
תמונה של תיקון יציאת HDMI של PlayStation 5

תיקון יציאת HDMI של PlayStation 5

שירות תיקון יציאת HDMI ל-PlayStation 5 - פתרון מהיר ומקצועי לבעיות תצוגה וקול. תן לטכנאים המוסמכים שלנו לאבחן את המכשיר שלך בחינם באחד מהמיקומים שלנו עוד היום! ניתן לבצע את רוב התיקונים תוך פחות מ-30 דקות בזמן שאתם ממתינים.
₪499.00