חיפוש

תיקון פלייסטשיין 5

שירות תיקון כללי לסוני פלייסטיישן 5 - מספק פתרונות מקצועיים לכל בעיות הקונסולה שלכם.

תיקון פלייסטיישן 5 חיוני לשמירה על פעילות חלקה ואמינה של הקונסולה. בין אם מדובר בבעיות חומרה, תוכנה, חיבוריות או בעיות בשלטים, שירות התיקון שלנו מציע אבחון מקיף ותיקון מדויק. אנו משתמשים בחלקים איכותיים ומקצועיות רבה להבטחת חזרה מהירה לפעילות. שירות זה מיועד לכל מי שרוצה להבטיח שהפלייסטיישן 5 שלו ימשיך להציע את החוויית הטובה ביותר.

מיין לפי
הצג בעמוד
תמונה של החלפת ספק כוח לסוני פלייסטיישן 5

החלפת ספק כוח לסוני פלייסטיישן 5

שירות החלפת ספק כוח לסוני פלייסטיישן 5 - מבטיח פעילות תקינה ואמינה לקונסולת המשחק שלכם. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪550.00
תמונה של החלפת עינית לסוני פלייסטיישן 5

החלפת עינית לסוני פלייסטיישן 5

שירות החלפת עינית לסוני פלייסטיישן 5 - מבטיח קריאת דיסקים חלקה ובלתי מופרעת לחוויית משחק אופטימלית. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪550.00
תמונה של החלפת פלסטיקה לסוני פלייסטיישן 5

החלפת פלסטיקה לסוני פלייסטיישן 5

שירות החלפת פלסטיקה לסוני פלייסטיישן 5 - מחזיר את המראה האלגנטי והמקורי לקונסולת המשחק שלכם. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪250.00
תמונה של החלפת רכיב תצוגה (Panasonic) לסוני פלייסטיישן 5

החלפת רכיב תצוגה (Panasonic) לסוני פלייסטיישן 5

שירות החלפת רכיב תצוגה (Panasonic) לסוני פלייסטיישן 5 - חוויית תצוגה ברמה גבוהה עם צפייה חלקה וברורה. רכיב מקורי MN864739 HDMI IC שבב עבור PS5 קונסולת HDMI משדר IC רכיב עבור פלייסטיישן 5 כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪650.00
תמונה של תיקון בעיית התחממות לסוני פלייסטיישן 5

תיקון בעיית התחממות לסוני פלייסטיישן 5

שירות תיקון בעיית התחממות לסוני פלייסטיישן 5 - מבטיח פעולה יציבה ואמינה לקונסולת המשחק שלכם. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪450.00
תמונה של תיקון יציאת HDMI לסוני פלייסטיישן 5

תיקון יציאת HDMI לסוני פלייסטיישן 5

שירות תיקון יציאת HDMI לסוני פלייסטיישן 5 - מאפשר צפייה באיכות גבוהה וחוויית משחק חלקה. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪500.00