חיפוש

שירותי מעבדה לפלייסטשיין 4

שירותי מעבדה מקצועיים לסוני פלייסטיישן 4 - מתמחים בכל סוגי התיקונים והשדרוגים לקונסולת המשחק שלך.

מעבדתנו מציעה שירותים מקיפים לסוני פלייסטיישן 4, כולל תיקון תקלות חומרה ותוכנה, החלפת חלקים פגומים, שדרוגי חומרה כגון החלפת דיסק קשיח וזיכרון, תיקון בעיות קירור והתחממות, ועוד. אנו משתמשים בציוד מתקדם וחלקי חילוף איכותיים כדי להבטיח שהקונסולה שלך תחזור לפעול בצורה מושלמת. המעבדה שלנו מחויבת לאיכות ולמקצועיות, ומספקת שירותים שיאריכו את חיי הקונסולה וישפרו את חוויית המשחק שלך.

מיין לפי
הצג בעמוד
תמונה של החלפת עינית לסוני פלייסטיישן 4

החלפת עינית לסוני פלייסטיישן 4

שירות החלפת עינית לפלייסטיישן 4 - הבטיחו קריאת דיסקים חלקה ומדויקת לחוויית משחק מושלמת. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! הסוני פולט דיסקים? המכשיר לא נדלק? הפסיק לקרוא דיסקים? אנחנו כאן! מעבדת שירות מקצועית לכל בעיה שלא תצוץ :)
₪450.00
תמונה של החלפת פלסטיקה לסוני פלייסטיישן 4

החלפת פלסטיקה לסוני פלייסטיישן 4

שירות החלפת פלסטיקה לסוני פלייסטיישן 4 - חזירו את המראה המקורי והמרשים של הקונסולה שלכם. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! הסוני פולט דיסקים? המכשיר לא נדלק? הפסיק לקרוא דיסקים? אנחנו כאן! מעבדת שירות מקצועית לכל בעיה שלא תצוץ :)
התקשר לקבלת מחיר
תמונה של החלפת רכיב תצוגה (Panasonic) לסוני פלייסטיישן 4

החלפת רכיב תצוגה (Panasonic) לסוני פלייסטיישן 4

שירות החלפת רכיב תצוגה (Panasonic) לסוני פלייסטיישן 4 - חוויית משחק ברמה גבוהה עם תמונה באיכות מעולה.
₪450.00
תמונה של ניקוי אבק והחלפת משחה טרמית Playstation 4

ניקוי אבק והחלפת משחה טרמית Playstation 4

שירות ניקוי אבק והחלפת משחה טרמית לסוני פלייסטיישן 4 - שמרו על הקונסולה שלכם פועלת בצורה יעילה ומונעת התחממות. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
התקשר לקבלת מחיר
תמונה של תיקון בעיית התחממות לסוני פלייסטיישן 4

תיקון בעיית התחממות לסוני פלייסטיישן 4

שירות תיקון בעיית התחממות לסוני פלייסטיישן 4 - פתרון מקצועי לשמירה על קור ויציבות הקונסולה שלכם. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! הסוני פולט דיסקים? המכשיר לא נדלק? הפסיק לקרוא דיסקים? אנחנו כאן! מעבדת שירות מקצועית לכל בעיה שלא תצוץ :)
₪250.00
תמונה של תיקון יציאת HDMI לסוני פלייסטיישן 4

תיקון יציאת HDMI לסוני פלייסטיישן 4

שירות תיקון יציאת HDMI לסוני פלייסטיישן 4 - חזרו לחוויית משחק באיכות גבוהה עם תמונה חדה וברורה. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! הסוני פולט דיסקים? המכשיר לא נדלק? הפסיק לקרוא דיסקים? אנחנו כאן! מעבדת שירות מקצועית לכל בעיה שלא תצוץ :)
₪450.00